ביטוח משרד השוואת מחיר

כך תתחיל לחסוך בביטוח המשרד שלך

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

חברות ביטוח רבות מציעות ביטוח למשרדים, כאשר הפוליסות נבדלות זו מזו בפרמטרים רבים. על מנת לבצע השוואה בין פוליסות, יש להבין את המרכיבים השונים של הפוליסה ולבדוק את גובה הכיסוי.

פוליסה הכוללת כיסויים להם העסק אינו זקוק עשויה לעלות יותר ממה שצריך בעת תשלום הפרמיה. כיסוי חלקי ולא מספק, עלול  לעלות ביוקר ולא לעמוד במבחן המציאות. אז כיצד תוכלו להשוות מחירים בצורה מקצועית, ולאיזה סעיפים בפוליסה כדאי להתייחס? הכל על ביטוח משרד השוואת מחיר:

התאימו את הפוליסה לסוג המשרד שלכם

ביטוח משרד תלוי במידה רבה בנישה בה העסק פועל. עסק שיש לו משרד ומחסן עם תכולה יהיה שונה לחלוטין מביטוח למשרד רגיל  לכן, לפני שאתם מקבלים הצעת מחיר לביטוח המשרד, חשוב להציג את התחומים בהם המשרד פועל, האם הוא מחולק לסניפים, האם אתם מתגוררים בבניין עם שומר  24/7 המקנה לכם הנחה גדולה בתשלום השנתי.

למשל למשרדים קטנים בתחילת הדרך יש פוליסות ייחודיות עם כיסוי לתכולה מינימלית, וכיסוי לעד 3 עובדים במחירים ממש אטרקטיביים, יש להדגיש לסוכן שיברר לכם כמה עולה ביטוח למשרד קטן

השוו את המחירים של כל מרכיב בביטוח המשרד

כאשר אתם פונים לחברות הביטוח השונות, על מנת לברר מחירים חשוב להדגיש כי אתם מעוניינים לקבל הצעה מסודרת המכילה את המרכיבים הבאים:

  • ביטוח מבנה – המשפה אתכם במקרה שהמבנה בו ממוקם העסק נפגע מסיבה כלשהי
  • ביטוח תכולה – המכסה אתכם במקרה של פריצה או אש
  • חבות מעבידים – במידה ויש עובדים בעסק.
  • ביטוח תאונות אישיות
  • ביטוח רעידות אדמה ונזקי טבע
  • ביטוח אחריות מקצועית (מיועד לבעלי מקצועות חופשיים שונים)
  • ביטוח אובדן רווחים- בקרות אש
  • ביטוח צד ג – המכסה נזקי גוף או רכוש לצד שלישי
ביטוח משרד השוואת מחיר

למדו לזהות את ההבדלים בין פוליסה אחת למשניה

על מנת להשוות את מחיריהן של הפוליסות השונות, עליכם לזהות את המרכיבים של כל פוליסה המוצעת לכם וכן לבחון האם היא מותאמת לצרכי המשרד שלכם. לדוגמה אם רכשתם כיסוי צד ג, חברה אחת יכולה לתת כיסוי לדוגמא של 1 מליון למקרה ולתקופה, וחברה שניה יכולה לכסות בצד ג  1 מליון למקרה ו 2 מליון לכל תקופת הביטוח, שזה כיסוי כפול.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כי הפרמיה שלכם, תלויה גם בהיסטוריה שיש לכם בהגשת תביעות ביטוח. אם כבר תבעתם בעבר, על שריפה או פריצה, הפרמיה שלכם תעלה. חברת ביטוח, שלא קיבלה מכם את כל האינפורמציה בנוגע להיסטורית הביטוח העסקי שלכם, עלולה להגיש לכם הצעה חלקית בלבד, ויש סיכוי שהסכום יעלה אם יתברר לה שהיו לכם תביעות בעבר, או להוות בעיה רצינית בשעת תשלום תביעה.

איך תדעו אילו כיסויים אתם צריכים?

בחירת תוכנית ביטוח מתאימה, מבוססת על הסיכונים שיש למשרד במהלך העבודה ובכלל. על מנת שתבוטחו בגין כל הסיכונים הללו, נסו להבין איזה דברים חלילה, יכולים להשתבש ולגרום לכם נזק כלכלי.

יש כל מיני סוגים של נזקין שיכולים לקרות לכם ובין השאר:

  • עובד הנפגע בבית העסק במהלך העבודה
  • שריפה שפרצה במשרד וכילתה חלק מהציוד שבו
  • פריצה למאגר הנתונים של המשרד\ וגניבת פרטי כרטיסי אשראי
  • שוד בו, כספי הפדיון נגנבו
  • רעידת אדמה שהתרחשה וגרמה לקריסת המבנה בעסק

ביטוח משרד הכולל כיסויים מורחבים למקרים כנ"ל ואחרים, יעניק לכם שקט נפשי – ולעתים גם ימנע חלילה קריסה בשל אירוע חריף שלא מכוסה מבחינת הביטוח. משום כך אתם צריכים לדאוג לזה מראש.

לסיכום, השוואה בין הפוליסות השונות לביטוחי משרד, יכולה לחסוך לכם סכום ניכר לאורך זמן, ולסייע לכם לבחור את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. לכן, לפני שאתם מחליטים איזה ביטוח תרצו לעשות, מומלץ להיוועץ עם מספר סוכני ביטוח מקצועיים שיעזרו לכם להשוות בין הפוליסות, יסבירו לכם ממה מורכבת הפוליסה וכן האם יש כפל ביטוח בשל כמה פוליסות. כמו שלא תלכו לעשות ניתוח ללא להתייעץ עם רופא מומחה בתחום, גם כאן לא לוותר על סוכן מומחה ביטוחי משרדים.

תביעת ביטוח יכולה להתקיים רק מול חברת ביטוח אחת לא יותר, ולכן לא כדאי לשלם פרמיה כפולה שלא לצורך.

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ בהשוואת מחירים לביטוח המשרד שלכם מסוכן ביטוח מומחה בביטוח משרדים

מאמרים נוספים

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר​
דילוג לתוכן