הכל על ביטוח משרד

ביטוח משרד כדי שתוכל להמשיך לעבוד בכל קטסטרופה שלא תהיה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

כשמדובר בעסק שלכם, אין דבר כזה להיות יותר מדי בטוח. ביטוח משרד יבטיח לכם הגנה מפני נזקים כלכליים ואפילו מפני תביעות

עבור רוב העסקים, המשרד הוא מוקד הפעילות של העסק: המקום בו מתקיימת כל ההיערכות העסקית והפיננסית, גם כאשר מרבית העובדים אינם נמצאים במשרד. על כן, חשוב לוודא שפעילות המשרד תמשיך להתבצע גם במקרים שבהם מתרחשים אירועים המשבשים אותה.

לצורך כך נבנתה פוליסת ביטוח משרד, המכסה הוצאות בשל נזקים שעלולים להיגרם למשרדים. כמו בכל תחום ביטוח אחר, אפשר לבטח משרדים בפוליסה בסיסית, לבחור בביטוח משרד מורחב לסעיפים קיימים, או להוסיף סעיפי ביטוח שאינם כלולים בפוליסה הבסיסית. הביטוח הבסיסי מכסה נזקים למבנה ולתכולה בלבד, אך הרחבת הפוליסה מאפשרת כיסוי סעיפים נוספים, כגון ביטוח תאונות אישיות, חבות מעביד, צד שלישי, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח אובדן רווחים, ציוד אלקטרוני, פגעי טבע ועוד.

רשת הביטחון החזקה ביותר

אחד הגורמים העלולים להמית עסק, ובפרט עסקים קטנים ובינוניים, הוא נזק פיזי לסביבת העבודה. אין המדובר רק בנזקים הכלכליים העצומים שעלולים להיווצר בעקבות תיקון נזקים שנגרמו כתוצאה משריפה, מרעידת אדמה או מקצר חשמלי. אובדן חלל העבודה, גם אם לאופן זמני, עשוי במקרים מסוימים להשבית את פעילותו השוטפת והתקינה של המשרד.

ביטוח המשרד הינו הכרחי ומהותי להבטחת שרידות העסק שלכם, בכל מקרה שעלול לבוא. על אף הפיתוי לבחור בפוליסת ביטוח בסיסית, בעלת פרמיה נמוכה יחסית, אל תוותרו על הרכבת פוליסה המותאמת עבור הצרכים הייחודיים של המשרד ושל העסק שלכם, גם אם מדובר בפוליסת ביטוח משרד מורחבת.

קיימות כמה אפשרויות להרחבת פוליסת ביטוח למשרד: אפשר לבחור בפוליסה מקיפה או בהרחבת סעיפים מסוימים החיוניים יותר למשרד תוך וויתור על סעיפים אחרים. בכל מקרה, לא רצוי לוותר על סעיפי הביטוח ללא בדיקה, גם אם לכאורה אינם רלוונטיים לאופי המשרד או למיקומו.

האם לבטח משרד שכור?

גם אם אינכם בעלי המבנה, עדיין רצוי שתבטחו את חלקכם במשרד ששכרתם או שתדאגו שבעל המבנה יבטח את המבנה ויוסיף אתכם לפוליסה שלו. ביטוח אינו מגן רק מפני נזק כלכלי, אלא גם עשוי לסייע במקרים של תביעות, של תאונות עבודה וכדומה. אם אינכם יודעים בוודאות מה עליכם לבטח, בדקו פרטים כגון:

  • היקף המבנה המושכר
  • הגדרת התכולה בחוזה
  • אחריות המשכיר כלפי המבנה (כיסוי נזקים על פריצות למשרד יכול לחול עליכם כשוכרים, גם במקרים בהם הבניין עצמו מאובטח)
  • אחריות המבוטח על כיסוי נזקים הנגרמים למשרד
  • אחריות כלפי צד שלישי (אורחים שמגיעים לבקר במשרדו נפגעים)

פוליסת ביטוח משרד מותאמת עבורכם

אם בחרתם לבטח את המשרד בהתאם לסעיפים החיוניים, אתם מבטיחים בכך מזעור נזקים בשל פגיעות צפויות במשרד, ואת ההתנהלות המיטבית של חברתכם גם במקרים כאלה. אנו צברנו במשרדינו ותק וניסיון של שנים בהתאמת פוליסות ביטוח למשרדים. אנו קשובים לצרכיכם, ובונים עבורכם פוליסה מותאמת למטרותיכם, המכסה את הסעיפים החשובים לביטוח המשרד.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעה מתאים 

מאמרים נוספים

דירוג:

/ 5.

שיתוף:

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר​
דילוג לתוכן